zofiiasblogg

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

BREAKING DAWN PART 2

Av Emelie - 18 november 2012 21:41

Har varit och sett breaking dawn part 2 ikväll :D VI KOM IN! Vi hade sminkat oss rätt mycket för att "se äldre ut" och som ni ser på bilden är jag typ helt svart runt ögonen. (Men förövrigt hade jag uppsatt och ser allmänt coolare ut i verkligheten.) Men slutet på filmen var typ helt grymt!:D Och fick lite panik  i typ mitten av filmen för jag trodde att jag fick feber för jag blev helt yr och allt. Men det gick ju bra;) Okej men nu måste jag göra mig klar och tvätta bort sminket. Puss :*

 
 
Julia

Julia

19 november 2012 20:05

åh, jag vill också se den men undra om jag kmr in för jag e så kort :p men var det ingen som typ kollade ifall ni var 15 elr nåt? :o <3

http://juliaselstam.blogg.se

Emelie

20 november 2012 17:21

Du kan ju gå med Elinore;) Nej, dom fråga inte ens(L)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 16 april 2013 18:13

Jag har bestämt mig för att börja blogga på blogg.se för att bloggplatsen har så mycket reklam, och jag vill kunna göra snyggare designer och jag är allmänt less på bloggplatsen. Så numera kan ni hitta mig på  http://emelieefotar.blogg.se/.  Fortsätt...

Av Emelie - 3 april 2013 20:34

Av Emelie - 22 mars 2013 19:55


Väldigt fin bild, jag vet...Asså det spelar ju ingen roll hur bra kameran är, det är fotografen det hänger på, men jag saknar ändå min kamera så sjuuuukt..! Att få hålla i den liksom...<3 ...

...

Av Emelie - 18 mars 2013 18:06

Igår lämnade vi in min kamera på lagning och det kommer ta 3 eller 4 veckor tills jag får tillbaka den... Så just sayin' ...

Av Emelie - 17 mars 2013 19:15

OM MIG


Jag heter Emelie, jag är 13 år och bor i Umeå. Jag fotar rätt mycket och det är här jag delar med mig av bilderna. Men jag delar också med mig av mina tankar och åsikter. Hoppas du vill fortsätta följa mig♥

KATEGORIER

SENASTE

 

ARKIV

 


Ovido - Quiz & Flashcards