zofiiasblogg

Alla inlägg under november 2012

Av Emelie - 18 november 2012 21:41

Har varit och sett breaking dawn part 2 ikväll :D VI KOM IN! Vi hade sminkat oss rätt mycket för att "se äldre ut" och som ni ser på bilden är jag typ helt svart runt ögonen. (Men förövrigt hade jag uppsatt och ser allmänt coolare ut i verkligheten.) Men slutet på filmen var typ helt grymt!:D Och fick lite panik  i typ mitten av filmen för jag trodde att jag fick feber för jag blev helt yr och allt. Men det gick ju bra;) Okej men nu måste jag göra mig klar och tvätta bort sminket. Puss :*

Av Emelie - 11 november 2012 11:49

 

Av Emelie - 9 november 2012 15:06

 

Asså när man står typ såhär med benen. (Kan inte riktigt, men ni fattar?) Det tycker jag är sjukt fult? Varför? Typ ett hål genom hela benen? Har man försmala ben för att få ihop dom eller? 

Ni behöver inte få psykbryt på det här nu. Min blogg, jag skriver vad jag vill.

Av Emelie - 8 november 2012 22:20


Hahahahahah, vi bjuder :]]

OM MIG


Jag heter Emelie, jag är 13 år och bor i Umeå. Jag fotar rätt mycket och det är här jag delar med mig av bilderna. Men jag delar också med mig av mina tankar och åsikter. Hoppas du vill fortsätta följa mig♥

KATEGORIER

SENASTE

 

ARKIV

 


Ovido - Quiz & Flashcards